Det gjorde min dag!

Hej hej bloggen!
Som jag sa innan så har jag ju namsdag idag och även fast det inte är så stort så är det ju alltid trevligt Im någon kommer ihåg den. Jag förvänta min ju inget stort partaj precis men jag fick faktiskt en present i form av choklad som jag fick av Petra och Hanna vilken jag tyckte var jätte gulligt och det gjorde verkligen min dag. Kunde ju inte hålla mig till helgen så smakade lite medans jag kollade på Greys Anatomy. Men vi hörs imorgon!
Puss och Kram Matilda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0