Frisören check!!

Hej bloggen!

Idag efter en rolig skoldag så följde Emma, Mathilda och Julia med mig till frisören. Jag blev nöjd på ett sätt men eftersom jag hade fått så långt hår och typ frisören klippte bort 2,5 dm så blev jag lite chockad men jag lär väl vänja mig :'p nu ska jag duscha fixa håret och kolla igenom no sen är jag fit for fight inför nationella imorgon. Puss&kram Amanda
Pallar ej kolla igenom stavning hihi så ni är förvarnade.

Bild på mig och Matilda innan träningen idag❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0