Min helg!❤

Hej bloggen!

Tänkte börja med att berätta vad jag har gjort i helgen. I fredags åkte jag, Emma, Matilda, Hanna och Sara in till stan. Vi shoppade en del och fikade såklart alltid lika mysigt med mina tjejer.
Sen på kvällen var vi ganska trötta men jag pallade inte sitta hemma så jag och Sara åkte hem till Hanna och tog det bara lugnt och snackade m.m.
Sen igår (söndag) så sov jag bort halva dan haha nä inte riktigt med sov till tolv sen var det bara upp och iväg till hallen för att träna tjejerna. Typ direkt efter träningen stack vi hem till Sara och va där hela kvällen och vi hade väldigt roligt puss&kram Amanda❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0