Modevisning!!

Hej bloggen!

Nu är jag tillbaka :). Första dagen på påsklovet, härligt värre. Jag vaknade vid elva i morse sen gjorde jag mig i ordning och och så sen cyklade jag hem till Emma och hämtade henne. Sen vidare till toppen där dom hade modevisning så vi stannade och kollade på det, ganska kul eftersom det var många som man kände igen. Efter det köpte vi godis och tidningar till tåget imorgon då jag och Emma åker till Norrköping. När vi va på väg hem så bestämde vi oss snabbt för att åka hem till Filip istället och så träffade vi honom och Alex, så har min dag sett ut. Ikväll blir det pizza med familjen och sen antingen film eller träffa kompisar ikväll, vi får se.

Bild på penga toalettpapper som Filip hade, dog av skratt ;)❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0