Mot Helsingborg!

Hej bloggen!

Just nu sitter jag i bilen på väg till Helsingborg. Vi ska till våra kompisar där så det ska bli kul att träffa dom igen. Hade en riktigt mysig dag och kväll igår. För inne i stan där vi satt och fikade och snackade riktigt länge sen blev det lite shopping. Jag åkte in för att köpa ett par skor och något att ha under en tröja som jag köpt och jag hittade dom sakerna också. Fast skorna jag egentligen skulle köpa var slut men hittade ett annat par som var så sjukt snygga så det blev dom istället. Ja men ha en härlig lördagkväll så hörs vi i morgon. Puss&kram Amanda❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0