onepiece!

jag igen!
min farmor och farfar är här just nu och firar min pappa eftersom han fyllt år. Mina kusiner skulle också kommit men dom blev tyvärr sjuka :(. Vi har precis fikat och så blir det mat om ett tag. eftersom jag inte vet vad jag ska skriva om så får ni lite, days until: okej,
-Jag tar studenten om ca 1261 dagar, blir lite deprimerad ;P
-jag fyller 18 år om 817 dagar :D
-jag slutar nian och det blir ett efterlängtat sommarlov om 93 dagar♥
-jag börjar gymnasiet om ca 166 dagar
-my sweet16 om 87 dagar
-Norrköping med Emma om 21 dagar.
-och det är mange makers om 6 dagar.
Tiden går så sjukt fort det var precis lov och nu är det lov igen om tre veckor haha fast man klagar ju inte direkt. och det är bara ca 1261 dagar tills jag tar studenten haha dör så kul :)♥
lite roliga bilder på mig i somras!
puss&kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0