2 Maj 2012

Hej hej bloggen!
2 maj idag och fy fan vad tiden går snabbt vilket hg tycker är skönt men samtidigt lite sorgligt eftersom alla börjar på olika skolor efter sommaren. Idag var det skola som vanligt och det började med nationella i matte som jag tyckte fick bra. Efter skolan tränade jag med mitt lag och nu sitter jag på balkongen och pluggar. Imorgon är det torsdag vilket är sista dagen i skolan den här veckan för jag är ledig på fredag. Idag är det exakt 9 dagar tills jag fyller år!!!! Nu ska jag fortsätta plugga.
Puss och Kram Matilda<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0