7 Maj 2012

Hej hej bloggen!
Idag är det måndag igen och det kändes verkligen när jag skulle stiga upp ur sängen imorse för jag var så himla trött!! Idag har jag gått i skolan som vanligt och sen på eftermiddagen var jag och tränade och tiden som blev över har jag suttit och pluggat! Idag är det bara fyra dagar tills jag fyller år! Längtar super mycket!
Till helgen ska även jag och mitt lag åka och tävla i Sm i Ängelholm. Ska bli superkul. Nu ska jag platta mitt hår och förbereda inför imorgon!
Puss och Kram Matilda<3






Bild på mig och Emma sen i lördags!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0